torsdag, december 31, 2009

Ett litet inlägg ......

..såhär i nyårsstöket. Jag glömde alldeles bort att jag har firat 1 år med min blog, den 20 dec 2008 gjorde jag mitt allra första inlägg. Lite trevande och inte visste jag vad det skulle bli. Nu är det här nästan som min "dagbok" och jag vill gärna dela med mej av mina intressen ( och andra små roliga saker). Jag är jätteglad för alla som läser och kommenterar mina inlägg. Så eftersom jag glömde 1 års kalaset så tror jag att jag kommer att ha en utlottning av nåt roligt när jag har haft 3000 besökare istället. Det fattas just nu knappt 300 tills dess. så besök gärna min blog så går det fortare att nå 3000 besök.


Kram


2 kommentarer:

  1. Gott nytt år!!!
    önskar Eva/minaquiltar
    Tack för alla kommentarer i min blogg ;)

    SvaraRadera
  2. klart man måste skriva nå´t så att du når dit snart!
    Är det nyårspjucken du har lagt ut bild på?
    Gott Nytt År!
    Syz

    SvaraRadera