fredag, december 04, 2009

Jaha, då var den fjärde...

...beställda handduken klar. Dax att bli hämtad! Jag gillar det här motivet, kan det bero på att jag själv är fisk????? Beroende på färg på handduken eller kille/ tjej som blir ägare, kan man variera färgen på fiskarna i massor.

Tröjan, som ska få en logga har kommit i kväll men jag hinner inte ta tag i den förrän imorgon, har lite annat att göra. Och på söndag kommer det lite handdukar som ska få ett fint broderat namn på sej.
Ja visst har jag lite att göra men det går "undan" när grejorna väl är framme. Jag köpte ett nytt broderi idag oxå...... det ska jag oxå prova imorgon hade jag tänkt. HQ 216, Christmas Giving,jättefina julbroderier. Kanske hinner jag en sväng till syz oxå.... och pyssla lite med mina julkort. Ja, vi får se hur dax jag vaknar och hur mycket ork jag har.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar