måndag, december 21, 2009

Julklart även hos oss...

... iallafall vad det gäller maten...tror jag. har varit och handlat det sista idag, om jag missat nåt har vi en bra närbutik med det mesta man behöver. Det var ganska ok att handla , inte så mycket folk i farten. De flesta kanske väntar till imorgon eller så. Nu är det bara lite julstäd kvar.... ingen tar det ifrån mej så jag hinner nog. Kallt har det varit även idag... -10 grader imorse när jag gick upp, senare på da´n har det legat runt -6 grader. Man blir rätt trött av att vara ute i kylan, vet inte vad det beror på men man somnar "ovaggad".( hoppas att jag gör det ikväll oxå, måste bara läsa ut boken först. se tidigare inlägg).
Såg på Anna Anka igår......? måste nog se det ikväll oxå..... har laddat kaffe och mysfåtöljen. Får se vad som händer....märklig serie, vet inte om jag tycker nåt om den ,måste nog kolla iallafall...??? konstigt.

Till nästa inlägg...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar