måndag, december 28, 2009

Lite jobb...

.. är alltid bra. Jättekul att träffa "den" som har haft julsemester....... vi jobbar tillsammans den här veckan sen har jag lite ledigt i trettonhelgen. ( Kanske blir jag lite saknad då?) Visst är det härligt att få trivas på sitt arbete!
Tyvärr inga bilder på det jag stickat idag.... kameran ligger på laddning, batteriet tog slut. Fotade väl lite mycket under julen och glömde kolla nivån på "laddet". ( slarvigt!) Men som jag sa igår så blir det ett par barnsockor till, lila skaft och lite rosa på hälarna, mörkrosa, sen får jag se vad jag har som räcker till fötterna. Blir nog bild imorgon kanske. Om jag hinner sticka nåt då förstås.... ska gå på rygg och nack massage.... jättehärligt! Jag gör det ca 1ggn/ mån men nu när helgerna kom så skulle det bli så långt till nästa gång, så jag tog en ggn extra!!

Nu ska jag gå till sängs... ganska trött (troligen vädret som gör mej sån, måste skylla på nåt), ev läsa lite i min bok "Livets Döttrar" det händer spännande saker...... huuu.
Vi hörs.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar