måndag, december 07, 2009

Oj vad den här kvällen försvann......

....fort! Jag hann nästan inte med klockan..... redan dax att inta sängen. Men först........ ..ska jag visa min andra spishandduk, gjorde ett julljus från HQ 216. Tycker att den är så vacker. Kanske ger jag bort den .... hmm vet inte riktigt än.

Sen gjorde jag en liten tomte av en stor tomte, HQ 137, passar en kökshandduk nu till julen. Konstigt egentligen... att man måste ha tomtar på allt bara för att det närmar sej en högtid. Speciellt julen, det är ju så himla roligt med lite nytt inför helgerna. Jag har andra julsaker som jag kan använda, juldukar sen förra året osv. Men visst är det roligt med nytt!!?? Barnen kanske vill "ärva" det när det blir dax för dom att skapa egna hem och traditioner?!
Inte har jag lika mycket till påsk eller midsommar inte, men det kanske blir.....
Nu är det dax iaf, att gå till sängs!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar