fredag, januari 15, 2010

Äntligen fredag...

... har jag för mej att det fanns ett tv program som hette.... för en del år sedan. Kommer bara inte ihåg när...( är väl inte så intressant?) Har just tittat på Let´s Dance.... dom är då för duktiga.... tänk om man själv skulle kunna.....!! Har oxå gjort lite namnmönster...... ..här är Tussemajas alternativ..... vi får se vilken hon väljer.....
...här är Tessans alternativ... får se om hon gillar någon av dom?
Nu ska jag försöka få iväg detta så dom kan kika på det.
Håller oxå på med ett pannband.... snart färdigstickat... ska kolla med ägarinnan om hon ska ha sitt namn eller lagnamnet.... jag visar när det är klart!
Kram

4 kommentarer:

  1. Du har alldeles rätt i att det en gång i tiden fanns ett program som hette Äntligen fredag, men jag kommer inte heller ihåg när.
    Hoppas du får en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Åh, så snabb du är! Jag väljer nummer 1. Tror att den rosa dessutom är närmast min väska. Men det är ingen panik... gör det när du har tid och lust.

    SvaraRadera
  3. Du har då verkligen inte legat på latsidan!!
    Jättefina namn! så det kommer säkert att passa mottagarna!
    Hoppas fler ser det här & beställer av dig!
    Lycka till med skapandet!
    Kram//syz

    SvaraRadera
  4. Jag gillar nr 1 bäst. Den blir bra till mig.
    Mvh Tessan

    SvaraRadera