fredag, januari 29, 2010

Let´s Dance....

..blir det ikväll. Måste bara kolla hur det går för alla duktiga danspar.
Albin fick välja mat idag... det blev en rätt som kompisens mamma brukar laga. Potatisgratäng med fyllda lövbiffar ( vitlöksmör, purjolök och ost), Albin har hjälpt till och stekt köttet och lagt i fyllningen, han är riktigt duktig när det blir som han vill..... Han får gärna överta matlagningen. Hemkunskapen i skolan hjälper nog till att ge förslag och "go", så att dom vågar prova sej fram. ( själv är jag inte så himla bra på att lära ut kokboken.....) Nu när dom andra pannbanden blev klara så hade jag tid att sticka på Jonas pannband. här är det.... nu ska jag bara brodera hans namn på det. Det ska vara i rött!!!! Vi får se imorgon om jag hinner.
Syz ringde och ville ha lite hjälp med några "namnlappar"....... så jag ska göra förslag till henne... visar det imorgon, tror jag , beror lite på hur jag hinner.
Vi ska klippa oss imorgon oxå.... det ska bli skönt!!!!! Pojkarna behöver "klippas till" lite, Jonas har blivit riktigt långhårig, Philips lugg vill inte som han och Albins hår har "vuxit ut" så att det inte är någon frisyr längre. Själv sparar jag till längre hår.... men lite toppar och lugg ska jag klippa.
Nu börjar det igen... Let´s Dance.... måste kolla vem som får åka ut. ( stackare)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar