måndag, januari 11, 2010

Måndag och sykväll!!

Första "sy kvällen" för året, och vad skulle jag göra då???? Byta blixtlås i Jonas jacka förstås. Det hade jag lovat honom..... hade kunnat sytt nåt roligare!!!! Nu är det gjort iallafall....
Det gick bättre än förväntat!!

Sen gjorde jag nåt kul..... sydde en räv.... ett mönster som jag hittat på nätet men kommer inte ihåg var. Provade hur den skulle bli, färgerna har jag bytt för på mönstret blev det grönt och blått och det vill jag INTE ha..... tog grå/svart och rödbrun. ( 1234 och 621, sulky ). Nu ska jag plocka undan alla sakerna och gå och lägga mej. Jobba imorgon...idag fick jag bli hemma för Jonas hade jätteont i magen. Det blev bättre under dan, är väl allt som han ätit under julledigheten som gör sej påmind???? (Eller inte ätit....typ mat.)
Kram

1 kommentar:

  1. Jo, det finns roligare saker att göra än att laga kläder.
    Söt räv!

    SvaraRadera