måndag, januari 18, 2010

Massor av snö.....

....har det kommit ner.... igen! Ska det aldrig sluta???? Nu är det dessutom lite tyngre snö.... blir väldigt halt och slipprigt på gator och trottoarer. Inte roligt!!

Som vanligt... har jag sytt lite ikväll..... en av mina "kunder" ringde och kollade ...... om jag kunde fixa nåt roligt till en kompis... visst kan jag det. Här är resultatet.... en handduk till spisen i plommonlila med en text i gult. Bara givaren och mottagaren förstår vad texten betyder. Det är alltid roligt när man får göra "nåt speciellt som inte alla använder".
Skulle ha hunnit med stickningen lite oxå... men ... orkade inte riktigt ta tag i den. Tänkte göra ett pannband till Jonas.... han behöver det till gympan...! Han blev lite sugen när han fick se det som jag gjorde till fotbollstjejen. Jag börja nog imorgon....? Nu är klockan på väg... igen...! Dax att "göra natt",

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar