onsdag, januari 20, 2010

Mitt i veckan....

. är det idag. har varit på utbildning idag, för jobbets räkning. Faktiskt riktigt roligt, handlade om hygien och bakterier.... och lite annat. Tänk att bakterier kan vara så himla roligt. Ja naturligtvis ska dom vara på rätt ställe, annars blir det inte så bra.
Sen gjorde jag det där man alltid gör... behöver inte skriva om det idag. Sedan..... lite stickning, den är nästa klar... ska bara brodera på den, nåt... får kolla imorgon. Sen gjorde jag lite nya namnplatter förslag till 2 tjejer, gjorde 3 olika typsnitt / namn. Vi får se vad dom väljer.
Druckit kaffe framför tv:n... Det okända. Och en stor semlebulle åt jag oxå, mmmmm!!!!
Oj, nu börjar det igen.... jag slutar nu.

Kram

1 kommentar:

  1. Fick namnlapparna igår. Tack snälla. Mia fixar det där med betalningen :) Den svarta blir superbra till min stora scrapväska.

    SvaraRadera