torsdag, januari 14, 2010

Nu är det redan .....

... torsdag. Man hinner nästa inte med.... det går alldeles för fort. jag har fått en Herrman idag.... av min granne....! Det ska bli en god kaka med massor av godsaker i.... men han ska stå och matas i några dagar först... med mjöl, mjölk och socker. En liten surdegtyp. Vet inte vem som ska får "min" herrman sen när och om dem klarar sej. Fick en förfrågan igår av en fotbollstjej.... kan jag möjligen sticka ett pannband till henne? Ja, det ska jag väl kunna... här har jag börjat lite smått, ska väl se om jag kan lösa det med lagnamnet oxå... vi får väl se hur det blir/går.

Fick förfrågan om fler namnplattor till scrapptjejerna. Här har jag börjat med mönstren till två namn, det är ju lite att pyssla med, det finns ju ett mått som jag ska gå efter så att "plattorna" får plats och sitter snyggt. Här är det Per Gothian typsnitt, jag gillar den här , har sytt till mej
själv när jag ska mitt namn på mina saker. Jag håller på med ett par namn till men de är inte helt klara. Ska nog sy de första 2 till helgen.
Fö är allt alldeles jättebra..... myser i fåtöljen, kollar tv:n och fikar lite .... låter det skönt eller...?!
Kram
Bettan

1 kommentar:

  1. Hejsan

    Passa på att besöka oss, Articsisters, nu under helgen. Vi har stor REA på samtliga stämplar. Vi öppnar upp med 50 % rabatt. Ett perfekt tillfälle att fynda fina textstämplar inför tillverkningen av Alla hjärtansdagkorten. Vi har REA från fredag den 14 januari till söndag den 17 januari.

    Välkommen in MVH /Cecilia

    http://www.safirsilk.se

    SvaraRadera