söndag, januari 31, 2010

Planering på G!!!

Igår såg jag att det var "nån" i cybervärlden som hade fått städnoja.... tyvärr hann denna "nån" inte hem till mej. Så jag fick nog ha min egen städnoja... visst , det funkar men jag hade nog sett att "cybervärlden "hade fixat det....! Man kan ju göra andra roliga saker istället.
Sen när allt var färdigt och "gubben" vaknat( han jobbade inatt) blev det lite in handling av mjölk och lite grönsaker och glass..... hem och fixa lite mat. Det blev taco paj och ost/ skink/purjopaj. Vi ska få gäster.... planera finlands resan ska vi göra.... vi spelade spel istället! det var jätteroligt!!! Vi får köra planerings en annan dag, ska inte åka förrän den 12/2.
Nu ska jag koppla av framför tv:n... titta på "En annan del av Köping", sen blir det nog en film. Komma isäng ska jag oxå göra, det är veckans tidigaste dag imorgon. Måste till Syz och lämna "lappen" sen har jag sy kväll... undrar vad det ska bli då??? Har inget planerat än.... kommer nog på nåt!!

Kram

1 kommentar: