söndag, januari 17, 2010

Woow vilken dag!

"Morres" lilla gosse har fyllt 20 år!!!!!! Vilken grej, inte var det så himla längesedan har var en liten buse...... som för inte så himla längesedan tog studenten efter sin kockutbildning... nu är han stora gossen .... 20 år. Oj vad tiden går fort...???!!! Läckert att kunna ge bort en flaska öl utan att vara "langare" ( nu langar inte jag åt dom som är under 20 om ni nu trodde det, ajabaja!!)

Sen har vi inte gjort så himla mycket mer.... jag har kollat in ett par nya bloggar som jag tänker följa.... vi har lagat mat gemensamt oxå.... med pizzerian! Vi kom ju hem så sent från kalaset att det blev pizzerian på hemvägen.... alla måste äta innan sänggåendet. Och Jonas behöver sin sömn!!.
Själv ska jag oxå till sängen, ska upp tidigt imorgon... är ju måndag!! Och veckans tidigaste dag.... men jag ska inte klaga, börjar lite senare dom andra 4 dagarna ( kl 9.15).
Tänkte läsa lite i Cesar Milans bok om hundar.... riktigt bra... visst är det hundägaren som är den stora boven???....... när vovvarna strular?!

Visst ja... om 105 besök..... då kommer jag ha en utlottning av nåt skoj som jag gjort..... fortfarande en hemlis. men fortsätt att kolla in här så får DU veta vad det blir. Vid 3000 besökare är det dax.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar