lördag, februari 13, 2010

Fredag och lördag....

..tyvärr kunde jag inte skriva nåt igår.... internet funkade inte från hytten. Men nu är jag här!!!! Som sagt igår gick färjan till helsinki... spelade lite, åt lite, kollade in barerna.... smakade lite oxå faktiskt. På ett ställe hade dom jättegod öl, på discot smakade det mindre bra... var kanske en sämre sort????. Inte somnade jag vidare snabbt i går heller.... jag var jättetrött men kunde inte koppla av... tittade på klockan, då var den 05,20, nästa gång jag tittade på klockan var den 07,15... somnade visst en liten stund. Båten skakade som om den levde ett eget liv.
Idag har vi varit inne i helsinki city, fanns en hel del att kolla på. lite kallt även här... troligen lika som i svedala. Nu ska vi vila middag en stund (kanske), ohh nu kom Mats med en kall öl... bäst att jag tar den först.
Vi hörs lite senare... bilder blir det när jag kommit hem, kan inte lägga in några härifrån ( lånar datorn på båten).,

Kram

2 kommentarer:

  1. Hoppas du har det riktigt skönt!
    Kram lene

    SvaraRadera
  2. Kära syster!
    Det där är inte riktigt friskt!! Att låna dator på båten. Hoppas ni har så roligt nu att du inte hinner skriva mer!!
    Kram//syz

    SvaraRadera