måndag, februari 22, 2010

Måndag igen.....

dax att sy.... nu har jag gjort nr 2... tallriks underlägg. Här visar jag vad jag menade med att draken "kollar ner på maten", har inte ställ dit glas eller bestick men jag tror att ni ser ändå. Nu ska jag bara sy den sista oxå... gör det nog imorgon, det tar lite tid. Sen ska dom fållas och strykas till lite oxå.Var hos Syz en snabbsväng idag.... kollade lite på rea garner..... det blev 2 påsar...... en med enfärgade nystan och.....
..en påse men flerfärgade nystan. Dom här är jätteroliga att sticka med. -Vad jag ska göra........??

Jag ska sticka lite sockor, Jonas behöver och jag behöver.... Albin vill ha....... ja , det finns nog fler som fryser om fötterna.

Jonas ville ha i turkos och melerat... har börjat idag medan symaskinen jobbade. Har oxå beställt garn till OS mössan... Albin ville väldigt gärna att jag skulle fixa en sådan till honom.... hans kompis har redan fått en av sin mamma. Ja, vad gör man inte för barnen???


Nu ska jag planera för sängen, behöver sova ordentligt så jag orkar med sportlivet.... jobbar två dagar till sen är jag ledig!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar