onsdag, februari 10, 2010

Ni glömmwer väl inte....

...min "3000 besökare utlottning"??? Snart är det dragning.... den 15 feb kl 00.00 . Kommentera i min blog och kopiera in i din blog så deltar du. Klicka på bilden i min sidebar så kommer du till utlottningen. Lycka till!!

Nu har jag gjort lite tråkiga saker... typ lagat mina jeans.... och fixat Mats byxor... . Och sen fick jag fortsätta med roliga saker. Har gjort färdigt spishanddukarna. En kvist med vackra rosa blommor....

..en galen höna på grön handduk......

..höstkvist på grå handduk
..och en flamingo på rosa handduk. Denna är redan såld!
Det var lättare till jul,.. att komma på vilka motiv som skulle sys, naturligtvis vill man ha lite tomte på handduken. Nu blir det gärna nåt typiskt köksmotiv... inget av dessa är väl typiskt ... förutom hönan då... (går ju att äta). Ja, jag får titta över mina broderier... behöver en ny till min spis... tomtarna hänger visst kvar!
Nu ska jag plocka undan......
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar