måndag, februari 15, 2010

Ooops!

En ny sy kväll att lägga till min blog.... ikväll blev det nya tallriks underlägg. Jag blev så himla sugen på svarta med nåt asiatiskt motiv på. Detta är ett motiv från Inspira Asian Fantasy, jag köpte det på symässan för några "gånger"sedan. Jag har använt det tidigare på ryggen på en fleece jacka. Fast i andra färger. Draken ska "titta" på tallriken.... ( som om den ville äta det som ligger där). Gillar Asiatiska motiv, drakar och kinesiska blommor.

Angående Jonas tänder... JA tandfen har varit hos honom, två gånger!!! Mycket guldpengar blev det ( 2 st). Nu får han vänta tills nästa tand ramlar... hoppas att det dröjer.... svårt att tugga och vissa bokstäver. Men han är stolt!!!! Flera av "klasskompisarna" har tappat sina framtänder.

Och i helgen är det sy mässa i älvsjö. Den SKA jag åka på.... lördag blir det nog för mej... den dagen passar bäst. Undrar om den finns några sparpengar kvar efter Finlandsresan..... måste kolla.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar