söndag, februari 28, 2010

Redan söndag... den här

ledigheten gick alldeles för fort. Det gör väl de flesta ledigheter.... spelar nog ingen roll hur många dagar man är ledig, 1, 5 eller 14 dagar... det går lika fort ändå. Idag har jag provat det senaste broderiköpet. Det är motiv från smarteneedle. Sport motiv, här ett bowlingmotiv, gjorde om färgerna lite så att det passade som jag tycker.
Närbild på broderiet... jag satte lite guldtråd på BOWLING, tycker att det ser lite exklusivt ut.

Här en towelhanger sport, bowling klot, oxå från smartneedle. Jag gillar de fina , roliga broderierna som smartneedle har. Man kan sätta namn under så blir den personlig. De här "hangers" är så himla bra tycker jag.... för handduks hängarna brukar gå sönder ganska ofta men dessa håller bra!
Har oxå tittat lite på OS idag igen... herr, 5 milen... ett brons!! Duktiga killar, allihop oavsett nationalitet, jag hade inte kommit 2 meter på skidor utan att falla ihop som ett korthus. Bakhalt och framhalt eller så blir det stopp i spåret! Nej tacka vet jag fåtöljen och lite stickor under tiden... börjat på ett par sockor till medan herrarna åkte...!
Nu är det dax för sängen... det är veckans tidigaste dag imorgon... ( har jag visst skrivit förut).
Kram

1 kommentar:

  1. Hoppas du sover gott och när du kliver ur sängen imorgonbitti så åker jag hemåt och lägger mig i min. :-)
    Ha en skön arbetsmåndag!

    SvaraRadera