måndag, februari 01, 2010

Skulle ha haft sykväll....

... men "flickorna" hade förhinder. Så jag gjorde lite annat.... dvs ett mönster till"moster" som vill ha en handduk att ge bort. Inga-Lill ska få den.... fast det vet hon inte. Jag var hos syz oxå, lämnade "spellbinderslappen", kollade lite på garn... kanske jag skulle köpa "nåt"? Jodå lite garn blev det... igår hittade jag ett mönster på en fusk olle i expressens bilaga..... jag behöver nog en sån.... ..Kunde inte bestämma vilken färg jag skulle ha så jag köpte båda favoritfärgerna.... har börjat sticka enligt mönster.... blev "sådär"... har repat upp och fixat till det lite...... jag tror att jag blir nöjd med resultatet.... har inte hunnit så långt ännu. Jag fortsätter att sticka imorgon, lägger troligen in en bild oxå. Vi ses då.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar