tisdag, februari 02, 2010

Tröttare än tröttast!!

Det var längesedan jag var så himla "tok"trött som idag. Skamligt... Jag har kunnat stå och somna om jag inta hade ansträngt mej lite... jag fattar inte??? Hoppas att det försvinner... jag blir väldigt trött när det är jättekallt men idag har det faktiskt inte varit så många minusgrader. Jag blir lika "tok"trött om det är för varmt... men det lär väl dröja??. Skärpning på mej... jag ska gå och lägga mej snarast!!!! Ville bara visa vad jag åstadkommit sen igår.... det är andra gången jag stickar den här "biten"...
den blev lite för smal för att använda till "fuskolle" så jag fick lägga till några maskor, nu tror jag att det blir bättre. Har stickat upp 2 nystan och börjat på det tredje.... ska bli ca 40- 45 cm hög, ska även kunna använda den till "mössa/luva" . Eftersom jag inte passar i nån av de mössor eller pannband som jag gjort får jag testa den här modellen.
Nej nu ska jag sluta... måste lägga mej INNAN jag somnar...zzzzz zzz zzz
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar