fredag, mars 26, 2010

Då var det klart!!

Med möbleringen förstås. Philip och Albin hjälptes åt att bära möbler...... jag fixade torkvatten till golvet sen åkte jag och handlade. När jag kom hem fixade jag lite att äta sen dammade jag inne hos Philip.... resten .... fixade pojkarna själva. Duktiga är dom när dom vill. Nu återstår bara att flytta ut de möbler sominte fick plats/ inte villa ha kvar. Bla en hög, smal bokhylla.... den blev typ 3 cm för bred för sitt gamla ställe. Sen åker nattygsbordet ut i förrådet oxå, klockan kan man ha nån annanstans( mamma väcker så gärna.... hm). Efter detta orkar vi inget mera.... det blir finalen i Let´s Dance.
Imorgon ska vi klippa oss..... får se hur många som har håret kvar......eller inte!
Kram

1 kommentar:

  1. Här hemma har vi suttit framför varsin datorn med en tomte och lattjat med msn och skrattat gott.
    Imorgon vet jag precis vad jag ska göra: jobba.
    Ha en trevlig helg och hoppas ni blir riktigt vackra i håret allihopa!

    SvaraRadera