fredag, mars 19, 2010

Fortfarande idag!

Jag visste att jag skulle hinna..... lägga in ett inlägg innan midnatt! Ikväll har det varit mycket och kul. Sytt lite till påskmässan imorgon... och en öl med bowling och mat.... och givetvis jättetrevligt sällskap! Inte vann jag bowlingen.... men det gör inget... det var kul att spela. Fick tid en liten stund är vi kom hem... sydde lite på maskinen då. Dom här bokmärkena blev klara innan bowlingen.....
Spishanddukarna gjorde jag när jag kom hem. En liten söt kyckling som är .....
ut klädd till hare! ja visst är den söt?!
Här är den andra ... kanin ut klädd till ägg.... broderierna kommer från design by sick
Det finns mycket broderier där... gå in på sidan och kolla det är jättekul! jag har både fått gratis och köpt broderier där. Bokmärkena köpte jag i julas, de är roliga att sy och att ge bort som present tillsammans med en bra bok. nu ska jag gå till sängs... det blir tidigt imorgon.... påskmässa på stadens PRO-lokal....( hoppas att nån hittar dit) Vi har stor Bo mässa i stan oxå, på Rosvalla men jag hoppas iallafall på att folk vill gå på stan först!
Nu säger jag GO`NATT
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar