måndag, mars 22, 2010

Ja, då var det måndag igen.

Och jag har sytt lite.... som om det vore nåt konstigt?.....? Jonas ska på kalas till helgen och då passar det bra med en handduk i present (tycker jag iallafall) Jonas har själv valt färgerna både på handduken och i broderiet. Han tycker om guld.... så då gör nog kompisen oxå det.
Fick en beställning på en ny spishandduk med Elvis på.... har bara hunnit motivet, ska fortsätta imorgon med resten.

Hittade ett gratisbroderi på Free embriodery world
En liten kyckling som kommer fram ur sitt ägg, jag ska göra en spishandduk av den... till mej själv. Jag har fortfarande min julhandduk kvar på spisen...hmm kanske dax att byta???
Nu ska jag som vanligt plocka undan och krypa isäng, får göra färdigt handdukarna imorgon.
Kram

1 kommentar:

  1. Börjar nog vara dags att byta från jul till påsk.
    Vill du veta en hemlighet?
    Jag har inte bytt mina julgardiner och jag har en julbonad sitter uppe än(säg det inte till nån är du snäll).
    Hoppas du får en skön tisdag.

    SvaraRadera