onsdag, mars 31, 2010

Jag gjorde det!!

Nu är det första mönstret klart! Jag skrev Pojken på den för att det finns en hund i min närhet som har det namnet. Han är såå söt! Jag vet inte om det passar honom för jag har inte provat det än....
..måste göra det snarast. Jag var över till grannen´s idag, dom har en STOR hund. Jag fick låna en reflexväst för stora hundar.... ska försöka göra ett tjänste tecken av den mallen... får se hur det går.....

..ingen bra bild men jag har börjat med den stora nu, ska använda Atlaz som mall. han vet inte det men JAG vet att det är så. Ska mäta halsen och bröstkorgen så får vi se hur det går.
Fö en lugn dag... men lite gråkall.
Kram

2 kommentarer:

  1. Gud vad du är duktig på din maskin :) Nu ska jag börja sy också, för nu har jag fått in en i hobbyrummet, men det blir ju på papper ;)
    GLAD PÅSK nu och hoppas det blir en skön helg.
    Kram, Britt-Inger

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg blev den.
    Har tråkväder här nu med regn.
    Glad påsk!!!

    SvaraRadera