tisdag, mars 02, 2010

Nu är äntiligen....

..luckorna på plats. Blev riktigt överraskad när jag kom hem idag..... Det blev så himla fint med de nya luckorna. Vi hade vita luckor förut..... ...Nu är det "cappuchino", tror jag att det heter. Jag tycker att det blev jättefint. Nu vill jag ha nya tapeter oxå!!! Nej, det är INTE nån hantverkare som står där... det är min kära make!
Så här såg "bardelen" ut förut.....

..Nu se den ut så här. Oj vad små lådorna blev... den gamla modellen på lådor var lite större och något djupare. men , men det här blir bra ... har faktiskt rensat bort sånt som bara LEGAT i lådorna...( blev en hel del) ..fattar inte att man ska samla på sej så mycket. Är lite rädd för att kasta och kanske sakna nån bra pryl???
Ja, mycket plock blev det alltså, så nån vidare stickning blev det ju inte. Hann visst med några varv på varje socka men tv:n tog överhanden... nu blir det sängen... arbetsdag imorgon!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar