fredag, mars 05, 2010

Nu ska vi ta helg!!!!

Villebara visa den sista handduken som jag sydde igår.... blev färdig ganska sent! Kaffe Fasette ( vet inte riktigt hur det stavas) Ett av hans motiv, jag har flera av dom, han gillar färger... .. jag gillar en del av dom broderierna.
Jag blir inte så lång i mitt inlägg... Albin är fortfarande lite febrig... vi får se hur vi gör imorgon. Troligen blir det en liten sväng till torget, får se hur mycket han orkar. Han får prata med sin kompis om hur han ska göra... jag hämtar Albin om han inte orkar hela försäljningen.
I Let´s Dance gick det ganska bra... synd att Stefan Sauk åkte ut... Willy är bra men det var nog hans tur att få åka ut istället... JA, ja, jag är inte domare... det är väl hela svenska folket???
Nu få det räcka..

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar