torsdag, mars 11, 2010

Oj vad jag mår bra!

Idag har jag varit ute en stund... och lyste solen???? Nej, det gjorde den inte. Jag var ute på förmiddagen, hmm. Satt lite vi symaskinen... en ny medlem i släkten har blivit född... ska titta på gossen så fort det blir tillfälle! Han är född dagen innan mej!!! Duktig pojke!
3 svarta på rad...... ett gratisbroderi som jag hittat nånstans bland alla broderisidor.

Ska väl ge bort den här ........ har ju ingen egen hund ännu..... istf en blomma när man blir bortbjuden.... mmm
Den här gjorde jag oxå idag... en beställning som ska bli födelsedagspresent. Alltid roligt när nån vill beställa ett broderi, personligt sådant.
När det blivit senare på eftermiddagen kom så solen fram!!! Jag hämtade Jonas på skolan och vi gick en lite promenad runt kvarteret och bara njöt!!!
Naturligtvis blev det lite sytt även på kvällen... allt för att ni skulle få se vad jag missat när jag var febrig. (Vill aldrig ha feber igen)
Kram

1 kommentar:

  1. Oj, vad katterna är söta, elakt söta. :-)
    Och vad bra det har fötts ytterligare en fisk.
    Ta det nu lugnt i nån dag till så du blir riktigt frisk!

    SvaraRadera