torsdag, mars 25, 2010

Pust... frust.... Phuuu!!!

Vilket slitgöra.... jajamensan.... håller på att fixa i pojkarnas rum. Philips säng gick sönder för ett antal veckor sedan, nya sängen kom igår. Albin fick en ny madrass till sin säng och det fixade vi igår. Ikväll var det Philips tur att få sin säng och madrass..... det tog lite längre tid. En säng att montera ( jag får ju inte lyfta och jobba så hårt, axeln/ryggen) och en stor resår madrass att lägga i. Och dessutom ett rum att städa........!! Philip monterade ner sin gamla trasiga säng och dammsugade platsen...... torkade golvet (endast där sängenska stå) och ropade på mej, KLART!!
Ja, ja lite mer finns att göra men sängen är nu på plats, Albin ställde upp och hjälpte till med monteringen. Imorgon har Philip lovat att han ska städa klart, jag lovade att hjälpa till (inte så jättekul fredagsnöje precis).
Såå nu ska jag ta´t lugnt och bara kolla på tv en liten stund.... sen ska jag nog lägga mej och läsa lite..... vi får se vad jag orkar.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar