fredag, april 23, 2010

En riktig slappar fredag!!!

Det behöver vi ibland..... eller?? Vi fixade lite varma mackor till kvällsmat och sedan har vi "bara varit", utan krav bara gjort lite som vi tycker att vi orkar. Albin kollade lite på sin minimotor, Philip spelade lite och Jonas var social med sin mormor. Själv kollade jag bland lite mönster... som vanligt. Jag hittade detta HÄR. Blev lite sugen på att prova, tycker att små lappar är rätt kul faktiskt. Och restgarn finns ju alltid.....?!! Jag vet inte vad et ska bli men.. lite fina lappar kanske som ett "litet" tidsfördriv" när jag inte orkar sticka på tröjan..... tex. Nu har vi kollat lite på "spooky" tv på TV 4 fakta sen blir det nåt mer fakta program tror jag... väldigt intressant!! Vi får väl se hur många rutor det kan bli innan jag ger upp.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar