lördag, april 17, 2010

Idag är ingen jättebra dag....

..nej, jag har lite problem med mitt nyckelben igen. Trillade hos en kompis för ett tag sedan, då hade jag precis varit hos kiropraktorn.... nu måste jag nog dit igen.... vaknade inatt av att , som jag trodde en sträckning i nacken... men nejdå nu har jag väldigt ont i nyckelbenet. Det är visst "nåt" revben som blivit snett. Vi får väl se om det lugnar sej lite, jag har värktabletter och sen biter jag ihop lite. Om jag sitter alldeles still och inte gör en massa saker så känns det ganska bra.... men vem har lust att sitta helt still ??? En liten del i ryggen behöver nog oxå rättas till. Nog om mej.
Det var ju detta med bilen .... ingen roligt historia.... det blir VÄLDIGT dyrt! Vi får väl se vad vi ska göra... det är nåt elektronikfel, nåt som har brunnit. Jag är väldigt okunnig när det gäller bilar, så jag hoppas att vi ska hitta en bra lösning för vår plånbok. Lite handdukar blev det ändå trots allt. Här två som farmor ska ha.
Här är en som min lilla Jonas har tyckt till om. Han är bjuden på kalas igen och då passar det bra att ge en present som kan användas väldigt LÄNGE!
Nu fortsätter jag att sitta .... och kolla på körslaget.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar