fredag, april 09, 2010

Ja, jag var ju tvungen att sticka....

... färdigt sockorna. Här är dom. Bruna skaft och tår och melerad fot. Den bruna färgen på skaftet är helt enkelt ur snygg!!! (Tycker jag) Skulle kunna tänka mej den färgen på en tröja men den är slut hos Syz. Sen kunde jag inte hålla mej ifrån att börja med min (vinter) tröja. Ja, jag vet att det SKA bli sommar först!!! men den kan ta lite tid att sticka ...... beroende på hur tung den blir och vad mina händer klarar av.
Det var ett tag sedan jag stickade flätor men det gick jättebra och var jätteroligt! Det var ett tag sedan jag stickade tröjor överhuvudtaget..... det har inte varit så himla poppis.... men vi får väl se .... pojkarna kanske vill ha hemstickade tröjor igen??? Eller oxå vill dom ha köpta fleecetröjor.. det är enklare att tvätta. men inte lika personliga och snygga!
Nu åter till stickningen.....
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar