måndag, maj 31, 2010

Måndag och....

..kanske den sista sykvällen för våren????? Snart ska vi väl vara ute "alla" sköna kvällar.... grilla , spela roliga familjepel och kanske prata med grannar och ha riktigt sommartrevligt. Men innan jag gör allt sådant vill jag nog sy lite till... jag kanske "snor" åt mej en och annan sykväll trots att vi inte gör det tillsammans, "tjejerna" och jag. Här har jag iallafall gjort en handduk enligt Jonas önskemål.... William, en kompis på fritids fyller 8 år ( Jonas fyller 7) ville så gärna att Jonas ska komma på hans kalas....det blir ett kalas i fiskarstil, (metspö och mask), Jonas tyckte att det lät jättekul!!!! Så, då måste han få nåt.... en handduk med en guldfisk på.... -Den kan man nog inte meta upp....funderar Jonas.... - Nej, inte i sjön hos oss iallafall, svara jag. Jonas är nöjd med svaret. Nu ska jag gå och vattna på plantorna lite... fick "nåt" av grannen som jag nästan glömde bort.... nu har "det" fått både jord och kruka. En liten kopp kaffe ska jag nog hinna med oxå... innan sängen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar