onsdag, maj 26, 2010

Hade tänkt......

..att jag skulle fixa lite utomhus.... men....? Jag åkte iallafall och handlade och hej hopp... då ville HELA familjen följa med!! Inte så himla vanligt. När vi kom hem kanske vi kunde börja...?? Albin hjälpte mej att bära plattor till baksidan, skottkärran kom oxå dit. Spadarna hämtade jag och gubben fixade kaffe. Pratade lite med grannen´s, kollad hur fint dom gjort..... lade ut våra plattor.. och ja..... det blir nog bra. Vi börjar nog inte att gräva ikväll, kaffet är klart så vi dricker en kopp och planerar hur det ska se ut. Skottkärran ställs under taket, spadarna ställs mot staketet..... och vi går in! Klart att vi stämde träff med grannen´s imorgon för fortsatt planering... och ev "utgrävning".
Nu ska jag lägga mej på pilates bollen... gubben vill att jag ska bli bra i min arm/nacke/ axel.....han har fått övningen av en kiropraktor. Han har haft problem med tennisarm. Så nu ska jag väl prova om det hjälper... jag testar någon vecka så får vi se.....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar