fredag, maj 07, 2010

Jaha... då var det helg igen....

..det går fort i veckorna. Ikväll har jag då inte gjort så himla mycket, min kära make kollar på tv genom slutna ögonlock... har provat men lyckades inte se nåt....! Ett glas vin tänkte jag att det ska jag nog ta... framför tv:n med öppna ögon! Visar här "lapparna" som jag gjorde igår.....kanske blir det nån ikväll oxå om jag inte klarar av att sitta helt "arbetslös" framför tv:n. Imorgon tänkte jag att jag skulle orka fixa lite... ska göra en gebortspresent... och om det är fint väder kanske man går ut en sväng... får se vad Jonas vill.... om han känner för att göra nåt kul...? Eller kanske han bara vill leka med sina kompisar? Mats far iväg till Stockholmgalej, hoppas det blir roligt, det är med sina arbetskamrater. Respektive får inte följa med tyvärr (han hade nog haft mycket trevligare då!!)
Nej, nu till tv:n och mitt glas vin.... trevlig kväll till alla!!

Kram

2 kommentarer:

  1. Min make kan också det där tricket, att titta genom ögonlocken... :-)
    Du måste ha en hel massa blommor nu, spännande att se när du satt ihop, kommer bli som en blomsteräng!

    SvaraRadera
  2. Håller med dig om att han skulle ha mycket roligare tillsammans med sina arbetskamrater om du fick vara med. :-)
    Hoppas du får en skön lördag och att det inte blåser så mycket som det gör här.

    SvaraRadera