onsdag, maj 12, 2010

Mitt i veckan och ledigt imorgon!

Och då hämtade vi vår kära bil idag.... snygg... eller?
Peugeot 407 framifrån......
Peugeot 407 bakifrån.... Vilken bil, sittkomfort!!!! Den är alldeles underbar!!!! Dessutom väldigt snygg färg!

Sen hälsade vi på hos mixen... Jonas hittade lite garn som han blev förälskad i... det är väldigt "guldigt" och passar himla bra till en.......

..mössa! Jonas bestämde att jag skulle virka en mössa till honom, jag har ju gjort det förut.... (det är väl nåt år sedan) Letat fram nåt mönster att gå efter har jag gjort... inte helt perfekt men det går att använda om jag gör lite som jag vill...?! Jag får väl prova allt eftersom.
När vi ändå höll på så hittade Jonas lie mer garn... så småningom ska det bli en randig mössa... den ska vara svart, röd och grön randig, det ljusa garnet tog vi med utifall... men det får nog inte vara med i den virkade mössan.
Nä nu är det bäst jag fortsätter men "guld"mössan... så den blir klar...( Jonas tycker att det ska gå fort).
Så idag blev det inga "lappar" men jag hinner väl.......
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar