torsdag, maj 20, 2010

Nu är det redan torsdag...

.. det går undan, sommarvärmen har oxå hittat hit. Hoppas att det håller i sej!!! Idag har det varit en sån där dag när tiden bara försvunnit.... maten ska lagas, dax att handla, tvätten ska plockas ner, tvätten ska hängas... ja, ja och lite till... hinner inte göra nåt roligt. .... ... eller.... ja det här beställde jag igår... från needlework, Hallo Kitty mönster....
.jag har inte hunnit provsy dom men jag tror att det kommer att bli jättefint. Jonas ska snart på ett kalas igen, det är en tjej som fyller, jag tror att jag ska prova om jag kan sy en sån till henne. Vi får väl se vad Jonas säger.

Ja, okej då.. jag hann virka 2 "lappar"..... hinner nog inte mer.... för nu ska jag ta reda på sockerkakorna som Albin bakat till brödförsäljningen på lördag på torget den 22 maj. ( klassresan är snart "hemma", dom har en loppis på torget på lö den 29 maj sen åker dom första helgen i juni.)
En liten kopp kaffe hinner jag nog oxå... tror jag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar