lördag, maj 01, 2010

Röd lördag...

..eller 2 söndagar på varann... aj det beror på hur man ser på saken. Jag ser det som vanligt, alltså en lördag och imorgon söndag.
Jonas gick på kalas och hade trevligt som vanligt, själv hamnade jag framför symaskinen... hade lite som inte blev klart igår. En lila med en kvist med gula blommor......
..en rosa med kalvar på, jag tycker dom är jättesöta.

...en grön med ... äppelblommskvist..? Jag vet faktiskt inte vad det är för blommor men den är fin.
Sen blev det lite "körslag" och virknål....6 nya rutor... kanske blir det nån mer... eller ..? Nä jag sätter mej nog vid symaskinen en stund till.....
De stora pojkarna sover hos kompisar så det är bara Jonas och jag hemma, Jonas sover!
Ja, ja så kan det bli ibland......
Kram

3 kommentarer:

  1. Tack för receptet!
    Det kan nog snabbt bli storfavorit här!

    SvaraRadera
  2. Ja, nog känns det att det är två söndagar på varann för här är det kav lugnt.

    SvaraRadera
  3. Hej Bettan!
    Ditt namnförslag vann, Bosse hamster kommer hit idag :-) Om du mailar din adress till mig så skickar jag lite garn som tack.
    Kram/Veronica

    SvaraRadera