söndag, maj 09, 2010

Vilken dag!!!

Ja sannerligen att det har varit uppehåll.... och faktiskt ganska skönt. Jonas hade sin kusin här en stund på förmiddagen, dom lekte som bara den. Det gör de alltid, dom trivs bra i varandras sällskap. Sen skulle Jonas iväg på kalas.... vid kl 14.00 lämnade vi honom... sen blev det en promenad för "gubben" och mej. Från oss till stan och ut på andra sidan..... och sedan tillbaka igen. Vi var ute i Gumsbacken och handlade handdukar.... till en som ska sluta sitt jobb och dessutom fyller jämt. Jag ska naturligtvis brodera nåt läckert på handdukarna. Ni får se när det är klart. Sen gick vi hem igenoch var på plats när kalaset som Jonas var på slutade. Kl 16.00. Alltså 2 timmars promenerande!!!!!! Bra jobbat av oss... har lite ont i fötterna!!! En gåbortsspresent...eller välkommen till släkten present är kanske bättre att säga. Nu skvallrar vi inte... men jag vet att mamman brukar kolla här ibland.... "så om du tittar så "glöm" det igen, Lillan får den när vi får se henne!!!! Vi hör av oss i veckan!
Sen lovade jag att visa några lappar... det blev 15 st igår, ja kanske att nån blev gjord i fredagskväll men annars är det lördagens arbete.

Hade lovat mej själv att inte göra några "lappar" ikväll... blev ju så trött efter promenaden... men jag kunde inte låta bli när jag satt i fåtöljen... hmm Men det blev inte så många.. endast tre stycken. Nu ska jag planera för sängen.... ska upp tidigt imorgon.... ny vecka, nya krafter..... hoppas på SOL.
Kram


1 kommentar:

  1. Här är det en till som vill ha sol imorgon.
    Här tittade solen fram först fram emot kvällningen och det har inte varit väder för att vara ute fast det har varit uppehåll.
    Duktiga ni var som var ute i 2 timmar och gick.
    Och dina lappar är så söta!
    Ha en skön måndag imorgon!

    SvaraRadera