lördag, juni 12, 2010

Nu har jag äntligen.....

..kommit igång med symaskinen igen. En "namnplatta" till en scrappväska blev beställd. Den är nu klar .....
..en födelsedagspresent, en grön spishandduk med vinmotiv på, blir man sugen eller.....?

En present till en 40 åring.


En badhandduk till en lite nyfödd..... på "gubbens" jobb blev den beställd.

Här ... en present till en kille som fyller......45 år. Gillar Ford och älskar att meka med bilar. Då kan väl detta örngott passa..... om han blir lite trött på verkstadsgolvet kan kanske en kudde komma väl till pass.
Jag har lite jobb kvar att göra men tyvärr orkade jag inte mer idag... det kommer en dag imorgon oxå..eller....??
Och om det blir samma väder som idag är det väl mer än tillåtet att sitta vid symaskinen. Blåsigt och regn.... rena rama stormen!!!!
Nu ska jag ta en liten kopp...,kaffe och slå mej ner i fåtöljen...... kanske kolla lite på tv....Ja,det tror jag.....

Kram

1 kommentar:

  1. Det var ett j-la väder igår, men imorse när jag vakna så sken SOLEN. Om jag ska vara riktigt ärlig så hade jag nog nästan velat ha den igår istället för vi var på fest utomhus.
    Hoppas solen skiner hos er också idag

    SvaraRadera