torsdag, juni 17, 2010

Ooops!

Den är klar..... men jag är inte nöjd... jag gör som det står i mönstret...upprepa... ja jag ska repa upp och göra nåt annat. Har redan hittat ett nytt mönster på en tunika utan ärmar. Och med hålmönster i. Hittade den på drops ni får väl se när jag börjat sticka på den nya tunikan.....

Sen blev det en tur till kiropraktorn oxå... han skulle kolla hur det blev, hur ont jag hade efter måndagen besök. Jodå helt ok .... men efter det här besöket hade jag VÄLDIGT ont igen. Jag har varit hemma med Jonas idag (vab), han haar väldigt ont i sin nacke och sen har han en riktig "snuva" inte roligt. Jag frågade kiropraktorn (Jonas fick följa med) vad jag kan göra för att underlätta, lätt massage med heatlotion, alvedon och värmekudde. Precis som jag hade gjort, bara att fortsätta, han har en rejäl sträckning. Jonas tycker att det är jobbigt att inte kunna vrida på huvudet ordentligt (jag vet vad han menar),
- Det är som om det är elektriskt... men att det är trasigt... (Jonas egna ord).
Efter besöket hos kiropraktorn åkte vi till MIXEN, tänk att hona har lite garn kvar..... Det blev några nystan ... som ska bli handdukar.... hittade mönster i en tidning på jobbet.... många projekt blir det.... ( bra att ha, om man vill handarbeta nånannanstans än hemma).
Ja,ja nu ska jag väl gå till sängs.... kurerar min värk först sen hoppas jag att jag kan sova gott HELA natten....
Kram

2 kommentarer:

  1. Men! Varför var du inte nöjd med tunikan, den ser jättefin ut!
    Men är du inte det så är det förstås helt rätt att repa upp, hyllvärmare gör ingen glad.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att både du och Jonas har fått sova gott inatt

    SvaraRadera