tisdag, juni 22, 2010

Tack för solen!!!!!

För den har minsann lyst och strålat idag!!!!! Riktigt vackert har det varit.
Ja, inte så himla mycket blev det gjort idag....... .jag fick ett "litet" jobb av Syz... det har jag nästan fixat. Sen fixade vi "taket" till paviljongen... det har vi bytt ut så nu hoppas jag att det ska hålla. Sen stickade jag lite på min "nya" tunika. Nu har jag maskat av för ärmhål på bakstycket. Ska väl ta tag i framstycket oxå, iallafall börja så det blir likadana fram till armhålet. Tack och lov inga ärmar så den bör gå fortare att göra klar. (Om jag nu inte ledsnar...) Lite jobb vid symaskinen har jag men det tar jag imorgon om jag hinner ( laga byxor osv), sen ska vi planera för kalas.... Stora gossen fyller 16 år på torsdag!!!!! Vi får väl se om han vill baka nåt eller om det blir köpetårta........

Kram

1 kommentar:

  1. Jaa du syrran! Du är snabb du! Det kan ju inte jag skryta med. Här tar allt alldeles för lång tid! Ser fram mot att återfå det jag lämnade till dig!!:D
    kram//syz

    SvaraRadera