torsdag, juli 08, 2010

En award!!!!

Har jag fått! Tack Handarbetskorgen. Och då skulle jag skriva 7 saker om mej själv.....


1. Glad

2. Älskar min symaskin =hämtar min energi

3. Morgontrött ( speciellt vid arbetsdagar)

4.Envis och rödhårig ( nåt grått har väl börjat synas)

5. Tycker om att läsa böcker

6. Inspireras av alla bloggar jag läser

7. Sticka och virka ger mej avkoppling

Sen vill jag ge AWARDEN vidare till.......

Paradiset Kaos

Deb´s

Fiffel och tråd

Evas pysselsida

Livet på Fina Rossina

Stickinn

Pysselgalen

Ja, det får väl bli allt för ikväll......ska väl sätta mej framför tv:n en stund och ...... virka lite kankse. Ohh , nu kom gubben med kaffe och ...Glass!!!!!

Kram

5 kommentarer:

  1. Tusen tack !! Vad gulligt av dig ! Jag tar den gärna och rannsakar mig själv med 7 egenskaper. Tack igen !! Ha det gott !! Eva

    SvaraRadera
  2. You re so sweet....
    1. I'm a new grandma
    2. I was born in Texas and have lived here my whole life
    3. I'm 4 ft 11
    4. I love to take photos
    5. I love my family
    6. I love riding on the back of my hubbies motorcycle
    7. I love the USA

    SvaraRadera
  3. Så fick man veta lite till dig! Och länkar till några för mig helt okända bloggar som jag så småningom ska kika på, tack! Men nu tittar solen fram! :-)

    SvaraRadera
  4. Jag tackar och bockar!
    Kommer att lägga ut den i början på nästa vecka då jag har min egen dator och när jag kommit på 7 sanningar om mig själv :-)

    SvaraRadera