måndag, juli 05, 2010

Nu är första dagen gjord....

..på den här veckan. Räknar jag ner.... eller....?? Klart jag gör!! Man längtar till semestern nu när man har jobbat ett år sedan sista perioden, visst nån dag då och då men ... nä, sommar semester är alltid sommarsemester! Och stickningen rullar på.... har kanske tappat lusten lite.... men nu har jag iallafall delat på framstycket och ska göra v-ringningen....jag tycker att det ser lite konstigt ut .... får sticka en liten bit och se vad som händer.Kanske blir det bra... kanske ledsnar jag totalt och då får det väl bli en GRYTLAPP... eller nåt annat. Man blir lite "kollrig" i huvet av värmen.

Och varmt har det varit även idag, visserligen började dagen med mulet och man trodde nästan att det skulle börja regna när som helst. Framåt lunch..... SOLEN!!!! Och det är jag glad för!!!
Hoppas "hon" är uppe imorgon oxå (solen)

Kram

1 kommentar:

  1. Nog förstår jag att du räknar ner. :-) Det gör jag också, men jag har 3 veckor med denna kvar att jobba.
    Ha nu en skön tisdag och ytterligare en dag närmare semestern.

    SvaraRadera