tisdag, augusti 24, 2010

Gäääsp!!

...Ja vad annat kan jag göra??? Idag, eller rättare sagt ikväll är jag så himla trött så det känns som om jag inte sovit på hur länge som helst..... Kan det bero på att det är mycket nu?? Se till att barnen kommer upp på morgonen och till skolan?
 Ja så är det nog, kan inte lite på att de stora grabbarna HÖR sina klockor på morgonen. Jag måste nog ha koll ett tag till!!??!!

Ja,eftersom jag sydde igår så blev det inget gjort på stickningen då... men ikväll har jag suttit och slötittat på tv och stickat några varv.... Jag var hos syz igår och köpte lite nytt garn... (bild kommer kanske) jag är lite sugen på att göra nån snygg sjal i tunt melerat garn, Har sett flera fina, skira, vackra sjalar "ute" bland bloggarna som jag läser. Måste bara hitta "det" mönstret som jag vill göra. För ska jag lägga ner arbete så ska det vara precis som jag vill ha det!! Garnet jag köpte är blåmelerat sisu fantasy, stickor 2½-3, 27 m på 10 cm.
Nä nu är det bäst man kryper ner i sängen, innan jag somnar ZZZzzzzzz

Kram

5 kommentarer:

  1. Jo, jag vet, jag har egentligen inte heller så bra tålamod med sånt...det tog ett tag innan jag orkade plantera om dem, men har man fått 8 plantor av sin pappa, så e man nästan tvungen :-) Håller med dig, gäääsp! Vädret kanske? Sov gott

    SvaraRadera
  2. Jo men ibland blir man bara så trött och det är skönt att slöa. Jag är jättetrött ikväll , trots att jag haft en häftig dag. Men man kan bli trött av upplevelser också. Läs imorgon !!! Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Jo, det finns ju så många snygga mönster att det är svårt att välja. Ravelry brukar annars vara ett säkert kort tycker jag.

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du sovit riktigt gott inatt.
    Och att du har haft en riktigt bra dag idag.

    SvaraRadera
  5. Inte lätt med alla mönsterval

    med det där kommer att bli så fint såååå!!!

    SvaraRadera