onsdag, augusti 25, 2010

Oj vad det är konstigt....

..med vädret idag. Imorse när jag gick till jobbet var det jättefint väder, vid lunch hade det kommit några småskurar för att på eftermiddagen bli riktigt skönt. Men vid 14, 15 tiden kom det en rejäl skur!!! Snacka om att jag blev blöt!!  Nu skiner solen igen... hur ska det vara egentligen!!???
Har suttit och kurat lite framför datorn en stund eftersom jag blev lite frusen i ovädret... hittade flera utlottningar som jag vill vara med i. Nu hoppas jag på en STOR tur.... nåt kanske man vinner, annars får jag glädjas åt dom som har tur och vinner. Titta i min sidebar.... det kan finnas an utlottning för just DEJ. eller kanske flera. Jag hittar så många roliga bloggar, vilka underbara kreativa människor det finns!!! Jag fortsätter att "bläddra" och "läsa"!!

Kram

1 kommentar:

  1. Håller med....vädret är knasigt !!! Inte att lita på. Jag tänkte nu inför julen....har du någon lista vad du syr/broderar? Och gärna priser också . Man kan ju börja fundera...Kram Eva

    SvaraRadera