fredag, september 17, 2010

En liten, liten mus är.....

...född..... Jag kunde bara inte låta bli.....

Men jag kan väl inte bara virka bokmärken??!!! Så .. eftersom hösten kommer med stormsteg så får jag väl göra lite "varmare" saker.... köpte lite garn hos Syz härom sistens....SAREK, 100 % ull och handtvätt..... ( så tokig man är) Jag tänkte mej först ett par varma sockor..... men, NÄ!! det blir det INTE.... det blir nog ett par benvärmare!! Jag gjorde ett par till förra vintern i SISU och dom var jättesköna att ha på sej när vi fick sådär JÄTTEkallt. Jag tror att dom här blir varma och sköna även till denna vintern.... speciellt om man cyklar eller går till jobbet. Dom värmer mer än man tror!!. (Jag hade jättenytta av mina förra säsongen)

Jag har valt en "höstig" färg, melerat i grön,blå,rost, beige. Jag tror att den blir snygg till jeans. (favoritplagget nr 1)
Nä nu ska jag sticka vidare lite .... sen blir det nog att kolla in v75 till imorgon.... ska nog tippa på hästarna...... och hoppas på vinst.( hoppas är det ända man gör, haha)

Kram

2 kommentarer:

  1. Benvärmare låter skönt. Har faktiskt aldrig provat men nu är det kanske dags..

    SvaraRadera