lördag, september 25, 2010

Jaha då har man just ....

....för tillfället INGA barn hemma, det känns väldigt konstigt. Lilla och mellan gossen är i "Skogen" och ska sova över, de har varit på cruising först. Stora gossen är på cruisingen med några av sina nya klasskamrater... hoppas att dom hat trevligt... för just nu regnar det som bara den.
Så då kan väl jag "jobba" lite hemma...... Skulle sy namn på ett par badlakan, här är resultatet. Det är första gången som jag syr på bården, jag tycker att det blev riktigt fint. Speciellt om man ska ha såna "fina" tunna bokstäver.

Sen koma Anki... hon behövde en present till imorgon.... maken fyller år och  ena dottern ville ge nåt personligt. Jag vet att "maken" inte just nu har tid att kolla in på min sida så det är riskfritt att visa resultatet. Som synes så gillar han fotboll!!

Och sen blev det lite tid framför tv:n .... två nya bokmärken.... En kantarell och en pumpa. Kantarellen hittade jag på Järbo´s sida och pumpan fick jag idén av...tror jag .. hos Evas pysselsida. Hon skrev nåt om pumpor för ett tag sedan.

Ja nu tror jag att det är dax för sängen och en bra bok.... Stora sonen kommer väl hem snart....  (kan väl inte somna förrän då).

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar