söndag, september 05, 2010

Kolmården.....

Och en massa djur.... ormar...
som krälar...........
..små söta lejon......
..och tigrar ......

..som solar sej......eller heter det latar sej i solen??

Noshörningar på savannen.......
STORA elefanter som leker med sina snablar och balanserar på kanten av sin "badplats".
Barn som åker bergodalbana... hoppsan det var visst mina barn!!
Vackra små vattenfall.......
Hajar som hajar???     Det såg faktiskt ut som om dom simmade och smålog lite..kanske dom såg oss som små "smakbitar"??? Huvva....
Såna där lurviga saker.... ( hu vad det kryper)  med massor av ben ... och ger regn om man har ihjäl dom... (och det får man ju inte).

Herr krokodil... mätt, trött och stilla...... han var gigantisk!!!! Ja, det var en del av alla djuren som vi fotograferade.... det fanns mer men inlägget blir så långt om jag ska visa allt.  Nu får ni fantisera själva eller faktiskt åka dit och kolla....det är  värt ett besök.
Solen har faktisk lyst hela dagen på oss.... trots att min kompis "morre" dödade en spindel i sitt förråd igår.... Det mulnade på när vi åkte hem... gjorde inget. Nu är klockan så mycket att det är dax att packa för morgondagen!!!!

Kram


4 kommentarer:

  1. SÖTA barn och en del LÄSKIGA djur !!Men roligt att titta på alla. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Tycker Kolmården hade ovanligt söta lejon och tigrar idag ;)
    Och jag tycker att din sjal blir MINST lika fin och hoppas att du inte behöver repa upp en gång till! Det som är kul med melerat garn är att man ser hur arbetet växer. Man bara måste sticka en bit till för att se hur det blir.
    Jag älskar ditt garn! Vad är det för något förresten? Så jag kan spana efter det i "min" garnaffär menar jag...

    SvaraRadera
  3. Åh, Kålmården ser fint ut! Roligt att gå med ivrigt barn i "rätt" ålder!

    SvaraRadera