måndag, september 20, 2010

Mååååndag morgon....

...har redan varit.... nu är det kväller och jag är oerhört trött!!!! Har just kommit hem från ett föräldramöte (igen).- Jag hoppas att det här var det sista för denna termin..... sen kommer väl utvecklingssamtal.... det kan bli intressant. Gymnasiet är nåt annat än vanlig grundskola, nu är det än mer allvar!!! Dax att ta sina studier på riktigt. Fast det tror jag att han gör min "stora"gosse. Han gillar sin utbildning... fordon inriktning personbilar.

Jag hoppas att han ser tjusningen i gamla bilar.... här är två av mina favoriter. En PV har jag faktiskt fått vara delvis ägare av..... men det var ett tag sedan.

Kram

3 kommentarer:

  1. Åh, åh! Amazon e min absoluta favvobil! Det kommer aldrig någonsin att göras en snyggare bil. tycker jag! ;-)

    SvaraRadera
  2. Amazon är snygga bilar, men någon sån äger inte vi utan däremot har vi åtminstone 3 PV-bilar. En ska gubben och svågern börja med i vinter. Sen har vi 2 145:or från 70.
    Men tyvärr är gamla bilar en hobby som kostar både tid och pengar.

    SvaraRadera
  3. Läste kommentaren från dig och tänkte i mitt stilla sinne att det är synd att ni bor en bra bit ifrån oss annars har han kunnat få hjälpa oss med bilarna. :-)

    SvaraRadera