torsdag, september 09, 2010

Snörvel... nys och fräs.....

Ja, det är inte så roligt här.... däsad är täbbt sob bara ded. Men jag försöker iallafall. Eftersom man inte ska laga mat när man är "sjuk" så tänkte jag strunta i det idag . Min kära make får laga den!!!! Och då tömde han (nästan iaf) min plånbok och åkte till pizzerian.... hmm. Jovisst är det ok ibland, inte för att pizzan smakade som den brukar ....men JAG slapp laga mat!
Lite stickning blev det  ändå... jag visar det imorgon..... orkar inte ta fram kameran.
Det är veckans sista arbetsdag imorgon och jag ska jobba så det är väl dax att ta en stor alvedon , lite nässpray och krypa ner i sängen..... ja, jag tror att jag gör så!!  God natt !!

Kram

 

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha, så typiskt karlar! =)
    Hoppas du blir frisk snart.

    SvaraRadera
  2. Har också varit hängig denna veckan. Kanske har jag smittat dig? Bloggvirus, finns det ;)?
    Krya på dig!!

    SvaraRadera